Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Виждал съм 147 GTA на писта, просто е трагедия. Много мощност на предните колела и никакво сцепление. И Q2 дифа не помага особено. Интересно ми е, защо просто не са пуснали варианта с 4X4 задвижване, което го има в някои модели на Алфа.

    Comment


    • Слушайте Боби, много точно Ви го е написал.... шестака си е ок... ама шестака е на повече от 20 години във вида му 24 клапана... и от самото начало няма в какво да го сложат.........

      Фиат уби всичко в Алфа Ромео, единтвеното хубаво е че в началото са похарчили малко пари за сметка на Ланча и са имали спортна програма, възоснова на която се гордеем..... след това Ферари убиват и последната спортна програма.

      Аспарух не му обръщайте внимание, той е обречен от саждите и мазутните отлагания... спасение няма. Тъмната страна.

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • Ето малко инфо ако разбирате Руски. http://www.drive.ru/news/alfaromeo/5...655000039.html
        sigpic"
        Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

        Comment


        • Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
          Защо да съм се объркал? Дори Венци ми го е казвал това, като си сглобяваше 2.5-цата.
          Щото той не ще да чуе за друг мотор освен Бусо,май ти го е казал някой друг.................................

          ---------- Post added at 14:20 ---------- Previous post was at 14:15 ----------

          Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
          Абе, Мъри, Боби, дуднете като беззъби баби на опашка за пенсии...те ФИАТ затриха и "мелодия на годината"...
          За къде бързате с тея нови модели? Надиплили сте пачките и няма какво да си купите? Или искате поредната компромисна кола като 159/Брера, Мито, само и само да има асортимент? Маркионе не е нито мързелив, нито безхаберен. Знае, че коли тип 159 не са истински Алфи, зане и предшествниците преди него къде са сбъркали, а имено "фиатизирали" са Алфа.
          Нали искате задно и 4х4, нали искате нови мотори? Еми разботват ги в момента почти от нулата. Уви тази работа не е от днес за утре. Да се разработи нов модел са нужни 2-3г и то при съществуваща платформа и мотори, а те разработват няколко накуп в момента. Нужен е и огромен капитал. Нужен е и пазар (който да не е в криза). С придобиването на Крайслер си подсигуриха последните две. Така че малко повече позитивизим. Дано да си заслужава чакането.
          И малко отклонение...
          Разбирам, че много хора имат сантимент към Бусо V6, обаче това един посредствен мотор, който само харчи и не върви. Единствено звука му е уникален. Много конкуретни фирми имат по-добри шестаци в съотвените години. Варианта 3.2 е малко над средното ниво, но не може да се сравнява с 3.2 на БМВ М3 примерно (нищо, че е редови). Силните и иновативните мотори на Алфа от 60-те до 90-те са били 4-цилиндрови.

          Освен това музея в Аразе ще бъде ремонтиран и разширен. Ще отвори врати за експото в Милано 2015.
          За къде бързаме,ами няма марка в света която да седи без сериозни модели вече почти 3 г.,да произвежда два посредствени хечбека и тва е.......................Викаш разработват всичко от нулата,евала сетиха се да правят нещо,което трябваше да са направили края на миналия век,когато реално спряха да разработват каквото и да било,взеха платформи и мотори от Опел,след като повече от 20 г. ползваха тва велико недоразумение Типо платформа с малки доработки при 156/147/ГТ............ти ебем и развитието.....................

          П.С.Да ти откъде знаеш,че не съм надиплил пачките и не чакам ли чакам нов модел,ама на....................
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • ...
            Last edited by pooh; d.m.y г., 11:22.

            Comment


            • Повтарям /завтарям/ ,каквото е било де сега,това ще е и в бъдеще,сигурен съм....................или ще вадим некви седани с грозни муцуни на базата на американски камиони
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • ...
                Last edited by pooh; d.m.y г., 11:22.

                Comment


                • LANCIA и ALFA ROMEO + FIAT = варено жито.... и колосални кражби!!!!!

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Освен кофти сметната трансмисия, арезето все пак не е ли малко остаряло и като концепция? Наистина как може М3 Е46 да вади от същия обем 100 коня и 70нм повече (мотор S54B32) от 147 3.2 ГТА?
                    Не разбирам защо сравняваме „М” двигателите на БМВ с стандартни мотори на Алфа Ромео. „М” двигателите не са „стандартни”, нито като показатели, нито като изработка! Те са правени по различни (специфични) изисквания.
                    Представи си в 2001г Фиат да пуснат 156 ГТА с 350 к.с....на предно предаване ....просто няма начин.

                    И не на последно място, какво означава „остаряло като концепция”. За мен това не свързано с количеството конски сили, а клише употребявано от производителите да кажат неща, като скъп за производство, не се продава добре искаме да затворим завода и други такива.
                    Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                    Comment


                    • На български. Отново планове, отново ще чакаме светлото бъдеще '16-'18 години, пореден план за спасението на Алфа през последните 10 години.http://automedia.investor.bg/a/0-nac...rmata-giorgio/
                      Стискаме плаци за Джорджо!
                      sigpic"
                      Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                        A къде твърдя, че 166 е Фиат? Написал съм, че Алфа продават фиати и затова и реномето им е много по-ниско от на Мазерати. В Гибли не съм се качвал и не не мога да дам компетентна оценка, но като гледам цената му някак не ти вярвам, че има много общо с Алфата . А6 пък въобще не знам защо набута?
                        166 е по-евтина, факт, но не с повече от 25% - 30%, което като сложиш за да речем качеството на интериора и премиума за марката (Мазерати се води топ на лукса подобно на разните там нови Ягуари и Астони и какво ли не, а Алфа 1998 е била пред съживяване и въобще след войната тоя сегмент не и е бил цел, освен за некои спортни модели) то това е нормална разлика в цената. Самото Гибли е леко надуто според мен точно заради тия 2 фактора - марка и качество на интериора. Инак е Крайслер, който пък е базиран на ужасно остаряла Мерцедес технология

                        А6 го набутах, както можех да набутам и БМВ 5 серия или Е-Класа щото едно А6 от 1998 изглежда наистина зле поставено до едно А6 от 2013 година. Опитах да обясня защо сега 166 изглежда в пъти по-зле от едно Гибли а не малко по-зле като за 25% по-малко парици
                        Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                          Разбирам, че много хора имат сантимент към Бусо V6, обаче това един посредствен мотор, който само харчи и не върви. Единствено звука му е уникален. Много конкуретни фирми имат по-добри шестаци в съотвените години. Варианта 3.2 е малко над средното ниво, но не може да се сравнява с 3.2 на БМВ М3 примерно (нищо, че е редови). Силните и иновативните мотори на Алфа от 60-те до 90-те са били 4-цилиндрови.
                          Е, имат и некои сполучливи 8ци като на 33 страдале
                          Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщение
                            Не разбирам защо сравняваме „М” двигателите на БМВ с стандартни мотори на Алфа Ромео. „М” двигателите не са „стандартни”, нито като показатели, нито като изработка! Те са правени по различни (специфични) изисквания.
                            Представи си в 2001г Фиат да пуснат 156 ГТА с 350 к.с....на предно предаване ....просто няма начин.

                            И не на последно място, какво означава „остаряло като концепция”. За мен това не свързано с количеството конски сили, а клише употребявано от производителите да кажат неща, като скъп за производство, не се продава добре искаме да затворим завода и други такива.
                            Ами колега, сравняваме "най-наточените" версии и мотори на 2-те марки, сложени в коли които са серийно производство и могат да се карат всеки ден, а не някакви прототипи или бутикови по 1 бройка в света (156 колни).

                            По принцип GTA би трябвало да е италианския еквивалент на М-power. Какво значи М двигателите не са стандартни? Просто немците се развиват и са напред с технологиите, а не ползват един мотор 30 години. Има произведени около 40 000 М3 е46. От това по-стандартно здраве му кажи...
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              Ами колега, сравняваме "най-наточените" версии и мотори на 2-те марки, сложени в коли които са серийно производство и могат да се карат всеки ден, а не някакви прототипи или бутикови по 1 бройка в света (156 колни).

                              По принцип GTA би трябвало да е италианския еквивалент на М-power. Какво значи М двигателите не са стандартни? Просто немците се развиват и са напред с технологиите, а не ползват един мотор 30 години. Има произведени около 40 000 М3 е46. От това по-стандартно здраве му кажи...
                              Добре бе Светльо, дали могат или не могат да направят 100 коня от литър италианците не е от значение. Въпроса е, за какво им е такъв мотор? Ако не бяха ползвали примерно типова платформа на Типо, а бяха доразвивали наслидник на 75 със правилното задвижване, може и да има смисъл от 300++ коня, и със сигурност шестака на Алфа може да ги извади. Въпроса е обаче да ги сложи на пътя. 75 и другите транзаксиални машини за времето си са добра конструкция, защото е мислена от инженери, които не са признавали компромиси. Колата първо е мислена на чертожна дъска със сигурна идея, какво да бъде. И до ден днешен, едни от най-сериозните коли са транзаксъл не случайно. Ако 155 беше нещо доработено след 75 в правилна посока, то 156 (която вече е конкурент на Е46) можеше да има смисъл да бъде с над 300 коня мотор. С две думи, не търсете грешка в мотора, мотора механично не е променен от появата си през 92-ра с мощност 232 коня в 164. След това тия 200 кубика отгоре са за измиване на очите, да кажат от Фиат, че нещо ново имат. Иначе китове за по-голям обем/мощност се продават отдавна, още с появата на шестака на Алфа. Затова абериканци и авсралийци и други продължават да си се занимават с тоя мотор, но си го слагат в 75-ци и други представители на марката със задно, просто защото само така може да се ползва голяма мащност по предназначение.

                              А тия глупости, че бил мотора остарял са ала-бала. Този мотор на Алфа, много преди БМВ да си помислят да правят сериозен шестак, е бил по-напред от техните дънери, най-малкото, защото е бил от алуминий целият. Не са пестили материал. Нито пари. Алуминиеви блокове в БМВ влизат 90-те. Сам си направи извода.

                              Въпроса е и каква е целта на автомобила. Да бъде бърз на драг, на писта или къде. На Серес видя, че дори и М-БМВ може да е по-слабо от 145 1.6, макар на 400 метра, резултата да бъде наобратно с голяма разлика.

                              Не е важно колко коня имаш под капака, а дали са използваеми. А философията на нашата марка никога не е била да правят коли, силни на драг, а коли силни на писта и на магистрала. Златна среда няма. Къде са М-БМВ-тата сега в това време - ми вкъщи, в гаражите.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • Това за неподходящото шаси съм съгласен.

                                Тук идва другия въпрос - как един форд фокус RS или така омразите ви рено меган 3 RS могат да имат шасита, с които 300+ / 265 коня съответно, да не са проблем на предно и да се карат с лекота и удоволствие по писти, магистрали, ежедневно градско итн, а нашата спортна марка да ни предлага в същото време 78 коньови Митковци?

                                От 98ма на сам Алфа Ромео нямат подходящо шаси, а и имат хубав и потенциално силен (с разни китове ) мотор -арезето. Сега имат шаси (Брера,159, жужа), ама нямат силни мотори... Мъка

                                Относно М повера срещу 145 1.6 и писта Серес, бих казал че резултатите ще са корено различни, ако зад волана на бмвто седне Феро да речем, а не някое мамино синче, което само дефилира с М-ката по пистата
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X